شرط ویژه استقلال برای بازیکن اسبق چلسی-راهبرد معاصر

شرط ویژه استقلال برای بازیکن اسبق چلسی

استقلال برای بازیکن اسبق چلسی شرط ویژه‌ای تعیین کرده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 28
کد خبر: ۲۵۱۹۳۵

به گزارش راهبرد معاصر، استقلال الان چند روز است که به طور جدی دنبال مذاکره با گائل کاکوتا است تا این بازیکن که سابقه بازی در تیم‌های بزرگی همچون چلسی و لاتزیو  دارد را به جمع بازیکنان خود اضافه کند. البته هنوز وضعیت کاکوتا و احتمال حضورش در استقلال قطعی نشده ولی مقامات باشگاه تاکید دارند قرارداد فقط در صورتی جنبه اجرایی پیدا می کند که این بازیکن بتواند در تست‌های پزشکی موفق ظاهر شود.

 

استقلالی‌ها مدعی‌اند حتی اگر توافق نهایی‌ حاصل شود، عقد قرارداد فقط به شرط قبولی در تست پزشکی خواهد بود و برای تحقق این مساله نیز شرایط خاصی را مد نظر قرار داده‌اند. استقلال به جهت برپایی اردوی پیش فصل مدت ۱۱ روز در ترکیه خواهد بود و قرار شده اگر کاکوتا با استقلالی‌ها به توافق رسید خود، را به محل برپایی اردوی این تیم برساند. اگر در حوالی کمپ محل برپایی اردوی استقلال مرکز پزشکی مورد تایید ایفمارک وجود داشته باشد، این بازیکن همانجا آزمایشات مورد نظر را انجام خواهد داد اما در غیر این صورت باید در تهران تست پزشکی بدهد.

 

یک بار دیگر تاکید می‌کنیم همه این موارد فقط در صورتی مد نظر قرار می‌گیرد که کاکوتا و استقلال با یکدیگر به توافق نهایی برسند./ خبرورزشی

ارسال نظر